Hellup

 
 
…Zo had caberetier
Youp van ’t Hek
het een keer aan de stok met telefoonprovider
T-Mobile….
 
 
(een waargebeurd verhaal)
 
De cabaretier begon zijn digitale tirade tegen T-Mobile toen zijn zoon een probleem kreeg met zijn contract en wekenlang van het kastje naar de muur werd gestuurd.  Van ’t Hek oppert dat grote bedrijven van de helpdesks 0800-nummers maken. “Hoe langer we wachten hoe meer het hen kost”, aldus de cabaretier. Bovendien stelt hij in een reactie: ”Ze bieden excuses aan en er verandert niets.’’ Volgens Van ’t Hek is er wel meer voor nodig dan een paar woorden om ”de mentaliteit van dit soort bedrijven om te gooien. Ik geloof ze alleen als ze mij laten zien dat ze meer mensen inzetten in ruil voor wat minder winst. Dat is echt geen schande als je zoveel klanten hebt, zeker niet in deze tijden.’

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s