♫ Scottish Bagpipes – Amazing Grace ♫

De laatste zondag van dit jaar nu eens geen gezongen gospel, maar een gospel gespeeld op de doedelzak….. En dat kan eigenlijk maar één gospel zijn:

Amazing Grace

     
 
 

 

En voor iedereen die wil weten hoe Opa de kerst doorgebracht heeft:
Strip van Opa van 23 december 2014
******
Als ik vandaag niet mocht reageren op uw blogs;
Als het weer het toelaat ben ik op familie-bezoek/daagje uit


 

 

Kerstgroet:

Aan alle Bloggers die mijn blog bezoeken en/of ooit bezocht hebben: een welgemeende kerstgroet:

 Ik wil jullie bedanken voor de lieve reactie’s en bezoekjes die ik mocht ontvangen het afgelopen jaar. Ik wens jullie fijne Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2015 toe.

 

hitjaarovericht 2014

Aan het eind van het jaar de nummer 1 hits van 2014 nog eens op een rijtje!

*********

Pitbull & Ke$ha – Timber

 

John Legend – All of me

 

Katy Perry & Juicy J – Dark horse

 

Clean Bandit & Jess Glynne – Rather be

 

Calvin Harris – Summer

 

Nico & Vinz – Am I wrong

 

Tove Lo & Hippie Sabotage – Stay high

 

Anders Nilsen – Salsa tequila

 

Pitbull & John Ryan – Fireball

 

Calvin Harris & John Newman – Blame

 

Mr. Probz – Nothing really matters

 

Ed Sheeran – Thinking out loud