Weer een nieuwe week

Even tijd voor een klein schrijfseltje. Snel wat logjes van anderen gelezen…. Niet opgereageerd natuurlijk, daar heb ik de tijd niet voor (genomen)…..

Het is de laatste tijd nogal hectisch in weblog-land. Een komen en gaan van oude en nieuwe bekenden, verhuizingen van blog naar blog, mensen die op vakantie zijn of gaan. Mensen die niet in kunnen loggen, zoals wij vorige week……(RAMP RAMP), en……..De jeugd hier heeft vrij gekregen!!!!  En ik….Ook ik heb (voorlopig) congé gekregen als taxichauffeur voor m'n schoonzus. (die dikke met die verbrande voorgevel en onderstel, die klem zat in bad met de hete kraan aan, die dus)

Vooral dat laatste….. HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( ik bedoel dus dat ik voorlopig niet met haar naar het ziekenhuis hoef) De thuishulpen van het Rivas komen haar nu dagelijks insmeren (zij noemt het zalven), en dat is wel nodig ook met al die vetkwabben en dat warme weer van nu. Let wel, ik ben ook aardig aan de maat, en ik heb óóók niets tegen mensen die te dik zijn, maar wat ik de laatste weken met hááár mee heb moeten maken……. Breek me de bek niet open! Mensenkinderen, ik heb letterlijk ontzag gekregen voor mijn zwager! Géén wonder dat de kinderen daar de deur uitgaan. (vluchten).

Maar goed, mijn hart even gelucht te hebben….. Vanavond condoleren, morgen een begrafenis…

Dochterlief uit logeren gebracht bij één van mijn zussen, die heeft een kleindochter die iets jonger is en die twee dat klikt leukt, en die logeert daar ook, dus probleem opgelost.

En een idee gekregen tijdens het rondneuzen in de blogs. Als ik deze week tijd heb zullen we een een nieuw "blogje-rond" filmpje maken met de nieuwe-verhuisde-weblogs erin. Misschien levert dat meer kijkers op. Goed idee????

hier nogmaals de oude twee: