Mop op Dinsdag…..

Prod36

 voetbal & Scheidsrechters

Wat een geweldige wedstrijd zegt een supporter tegen de scheidsrechter. Alleen jammer dat u niet gekeken heeft!

doping

Een slechtewielrenner gebruikt doping tijdens de tour de France, hij eindigte toch als laatste. Een vriend van hem.die wist dat hij doping had gebruikt vroeg hem: waarom eindigde je als laatste ? Omdat ze er niet achter mogen komen dat ik doping heb gebruikt. 

 

arena

Waarom hebben ze alle stoeltjes uit de Arena moeten slopen? Het waren kuipstoeltjes!

opgesteld staan

Er komt een man bij de pastoor en vraagt: "Spelen ze in de hemel ook voetbal?" "Dat weet ik niet." Zegt de pastoor: "Ik heb vandaag pas de brochure aangevraagd. Kom over een week nog eens terug." De man komt een week later terug en vraagt: "En pastoor, weet u het al?" "Ja," zegt de pastoor: "Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Het goede nieuws is: er wordt inderdaad voetbal gespeeld in de hemel. Maar het slechte nieuws is: je staat volgende week opgesteld!


Spelers cryptologisch gezien…..

Een Italiaan die veel steelt?…  Marco Jatterazzi.

Duitser die hem nooit overeind krijgt?..  Bastiaan Keinsteiger.

Speler die graag knokt?..  Sla dan Ibrahimovic..

====================================================================

Opnieuw  voetbal-cryptogrammen

Welke voetballer staat tot zijn knieën in de kaviaar? (4 letters)

Proviciale voetballer van de eilanden (7 letters)

Binnenkort de uitslag! (hangt van winst/verlies Oranje 11-tal af)